onsdag den 18. januar 2012

How do you do ?













Kære Alle
Så gik der pludselig mange dage, hvor jeg ikke fik opdateret min blog ! Øv....
Jeg har været en tur til London i sidste weekend. En KÆMPE oplevelse !!!!!!!
Vi var byen rundt, fik snuset til stemningen.... mærkede byens puls. Jeg fik taget en masse billeder, med mange sjove motiver. Vejret var helt fantastisk. Helle og jeg sad på cafe udendørs. Vi besøgte en masse pubs. Det er absolut ikke sidste gang turen går til London.  Gitte

3 kommentarer:

  1. Skønne stemningsbilleder, herlig lænestol :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Isa Jeg er også helt VILD med den lænestol. Den stod i en sko forretning. Hvor jeg absolut MÅTTE eje et par fede støvler. Har en ide om at bruge den som motiv til nogle af mine nye malerier. Kærligst Gitte

      Slet
    2. Det maleri vil jeg glæde mig til :o)

      Slet