mandag den 8. oktober 2012

Endnu et galleri besøg.

Besøg Galleri Warrer
Et helt fantastisk galleri på Møn.
De har masser af malerier / brugskunst tøj osv
Kig selv...
Jeg er helt vild med denne sag. tænk sig ... så hedder den Gitte.
Ha... Ha....



Denne er også utrolig smuk







Kan man være forelsket i en lampe ?


Her er så mit stjernetegn.

Smukke unikke ringe. 


Jeg bliver nok nødt til at eje sådan en ring.
















Et smukt og fascinerende galleri.
Et galleri der emmer af hygge ... totalt indbydende.     Kærligst Gitte

5 kommentarer:

  1. Du får set dig om for tiden, flotte fotos. Jeg kender godt Galleri warrer, de har haft nogle af mine ting til salg. Dejligt galleri :o)
    KH Isa

    SvarSlet
  2. Der er så MANGE smukke gallerier hernede på Sydhavsøerne !!Det giver så god energi at komme rundt og snuse.Hvad har du haft til salg hos galleri Warrer ?

    SvarSlet
    Svar
    1. De havde lidt af mine smykker. Jeg har ikke noget derover længer. På daværende tidspunkt havde min søn sommehus på Møn og jeg kom derfor ofte på øen.
      Huset er solgt nu og jeg kommer ikke til Møn i samme omfang som tidligere, og så blev det lidt besværligt. Men en smuk ø og dejlige kunstnermiljøer.

      Slet
  3. Det lyder da spændende. Jeg vil give dig ret i, at der er mange dejlige kunstner miljøer. Det er der faktisk også på Falster & Lolland. Mange flere spændende steder end man egentlig lige regner med. Der åbner endnu et nyt galleri i Toreby i dag. Ha en god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal da en tur til Falster/Lolland næste forår kan jeg godt indse, har aldrig været der, men det kan man jo råde bod på.
      God weekend :o)

      Slet