tirsdag den 18. oktober 2011

Mit nyeste eje.....

Mit nyeste eje.....

Jeg kunne da ikke stå for dette meget smukke ( og helt uundværlige fad ) Købt hos Galleri Warrer på Møn.
Jeg har allerede udtænkt, hvordan det skal pyntes til jul..... Uh ha.. kan da næsten ikke vente ! Det minder mig om,( endnu engang), at fortælle jer ALLE, at jeg holder ;gammeldaws julemarked i mit galleri ; SØNDAG d. 3. december kl. 11-16. Hjemmelavede nisser, strik, malerier, osv... osv... Der vil være salg af gløgg og hjemmebag.



Husk at gøre dagen i dag hyggelig....  Alle mine stearinlys er tændt, jeg bager, blogger og luller rundt..... 

                                  Kærligst   Gitte


PS. Jeg glemte da at tilføje, at min stue så sådan ud i morges. Magnus har overnattende venner på besøg.
Inspireret af vores besøg hos Cafe HUKS FLUKS, efterabede jeg deres brunch... Dejligt.... Min nye røremaskine var i fuld sving. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar