søndag den 16. oktober 2011

STØT BRYSTERNE

Livet er en fest
Min dejlige veninde Mette og jeg.
Smukt syn.....
Magnus og Jeg
Lørdag blev en meget spontan dag. Vi tog pludselig til København, Magnus og hans ven, Morten og jeg. Her mødte vi ; Piv, Jimmi, Finn og Helle i Kreyer s have på Frederiksberg. Vi fik en dejlig gammeldaws frokost. Vi fik en herlig betjening,( selvom tjeneren nyste ned i bestik bakken )   Herefter tog vi til Brøndbyhallen, hvor vi så håndbold AG / Skive. Her var det ; STØT BRYSTERNE dag.....  Vi mødtes med nogle af mine dejlige veninder. Derefter tog vi hjem hos Janne i Hyldespjældet, Hun har fået den skønneste bolig. Hun mangler dog lidt kunst på væggen... ( ifølge hende selv ) hun mener selv, at mit nyeste maleri ; Livet er en fest, ville passe fortrinligt på hendes ene væg ! Derefter tog  Jimmi os med, på sin hotte grill bar.... Tak for mad Jimmi !!! Det var hyggeligt. Så gik turen hjem til Falster.....  I dag skal jeg på galleri ; Warrer på Møn. vender tilbage med stemnings billeder senere....... Gitte 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar