søndag den 15. juli 2012

Drik rødvin

Drik rødvin og spis chokolade...
Små " hapsere" til Josefine s 18 års fødselsdag
Vi spiste over i galleriet.
Min Mor.
Hubert er glad, Han vandt i minigolf.
Rico havde en smuk buket med til Josefine
Besøg på gårdspladsen

Min lillebror Anders og Helle. Til Festuge i Vordingborg.
Mine gode veninder til Festuge
Dejlig frokost på Nyord.
Morgenmad m hjemmepresset juice. Gulerod / vandmelon og citron. Uhm...
En meget velsmagende cappuccino.
   Så gik der en masse dage, hvor tiden den fløj afsted.....Gitte

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud altsammen.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Hej igen Susi
    Hygge er en STOR del af hverdagen... Det tror jeg også den er for dig ?!?
    Har allerede skrevet til dig pr.mail....
    Kærlig hilsen Gitte

    SvarSlet
  3. Hej Gitte

    Vi kan kun tilslutte os de to glas rødvin om dagen - vi har dog en svaghed for italiensk rødvin...

    Mange hilsner

    Joel Grøndrup fra Italiensk Vinguide

    SvarSlet
  4. Hej Joel
    Jeg er faktisk også mest til italiensk rødvin. Har været på flere vingårde i Italien.Vi har flere gange købt SUPER vin med hjem. Total nydelse...
    Venlige hilsner fra Gitte

    SvarSlet