torsdag den 19. juli 2012

Postkort

                      Jubiii... I dag fik jeg postkort fra min gode veninde Inger. DEJLIGT  SKØNT  HERLIGT  VIDUNDERLIGT  FANTASTISK  at modtage et ægte brev.
                                                 

                      Jeg fik købt dette indbydene spækbræt i Netto, på udsalg til kun 40 kr. Jeg kan bare mærke        
                      at, jeg bliver helt vild med det. Jeg kan allerede se et lille lækkert oste/pølsebord. Det er en                        
                       fornøjelse at, anrette små lækre retter på et spækbræt som dette.
                     

2 kommentarer:

  1. Det er så flot, Netto er gode til at finde skønne design :o)

    SvarSlet
  2. Ja... Netto har altså mange gode sager !! og så 40.-kr. det er da vildt billigt.Får du malet noget for tiden ? VH Gitte

    SvarSlet