søndag den 19. august 2012

Livsnyder...

Så fik jeg købt den ring, jeg ønskede mig.
Min datter Josefine flytter hjemmefra pr.1.9
Hun flytter på collegie i Nykøbing. Dejligt for hende....

Josefine og jeg til brunch i København. Råhygge !!!

stemningsbillede fra cafeén hvor vi spiste brunch. 
- og sådan en´ønsker jeg mig også !!!
Dejligt skab, med masser af gode ideer...
Fin lille collage...
Josefine med nogle af vores blomster. Vi købte vildt ind.
Ja, her er så diamanter for mere end 20.000.- kr. vildt ik !! Set i den butik, hvor jeg købte min nye ring. Jeg fik lov til at fotografere ekspedientens smukke ringe.Jeg må da eje, en diamant ring en dag.
Et nyt maleri undervejs... spændende at se hvad det bliver til.
Yndig lille buket, som jeg fik af Anette. Hun var forbi til åbent galleri i dag. Tak !! Jeg elsker blomster.
Hyggesnak i solnedgang.
Skægt som et maleri kan ændre udtryk.
Pludselig var der en elefant !! Glæder mig til at male mere
En gave til en livsnyder..
Sikke nogle dejlige dage jeg har haft...  

1 kommentar: