lørdag den 25. august 2012

Samlermani...

Dejlig "morgenmad" ; friskpresset gulerod / øko citron / danske jordbær UHM... giver super energi.
Derefter rundt i huset for at spotte nogle af mine "manier"
Allerførst ; et lille udvalg af mine cremer...
Så et lille udvalg af nogle af mine kander...
Så har jeg også noget med olier.. + div. lækre produkter...
Små fine glas... æggebægre...
Ja... jeg er også ret vil med kogebøger. Endnu kun et lille udvalg !

Herudover samler jeg også lidt på ; Div.smykker / køkkenmaskiner /
lækre dåser / lækre viskestykker ( lyder lidt mærkeligt,men jeg syntes, det er så indbydende med lækre viskestykker )
Gode udklip fra blade m. inspirerende tekster (kan bruges til kort,
collage på malerier osv.)

 Jeg har helt sikkert lidt flere "manier" !
Har du nogle ???
 Det kunne være sjovt at høre om....


2 kommentarer:

  1. Uhh lad mig se:
    Stof i alle afskygninger , kaffekopper i rigelige mængder , bøger så det står efter,ugler kalle størrelser og varianter , parfumer ,god ideer og inspiration , gode venner og meget meget mere:-))

    SvarSlet
  2. Tak for din "mani-hilsen". Jeg blev især glad over din mani med, at samle på gode venner. Her må jeg bestemt tilslutte mig !!! Gode venner er guld værd. De bliver jo samlet gennem hele livet.

    SvarSlet