søndag den 2. september 2012

IKEA

Tur til IKEA med Josefine. 

Jeg måtte da eje nogle mtr. af dette stof. Skal bruges til...viser det på bloggen snarest !

Så er vognen fyldt op.

Josefine ringer til søde Stine ( en skøn veninde ) og fortæller om sit indkøb.

På cafe i Taastrup. Hvor der også var torvedage... med masser af  loppeboder.

Så fik jeg denne pose med herlige gamle knapper... Skal bruges til mit næste kreative projekt.

Nogle af mine nye knapper, som skal bruges til noget kreativt.

Puder i massevis skal have syet nyt betræk...

Min gode gamle symaskine er blevet hevet frem.
Sådan så aften himlen ud i går aftes... det mørke nederst i billedet er mørke skyer. Et smukt syn. Jeg har brugt billedet som baggrund, på de forrige billeder. Jeg har vendt det på højkant og sat nogle billeder på. Gitte

1 kommentar:

  1. Hyggelig tur, burde også tage i IKEA i dag, meeen det bliver det nok ikke til.
    Ang. min blog er det meget nem med forsiden. En tur ind på oversigten, så skabelon og tryk på dynamiske visninger og vupti så er den der.
    God søndag

    SvarSlet