søndag den 16. september 2012

Jeg er SÅ stolt...

Har ikke været på bloggen, den sidste uges tid. Da jeg har haft travlt med at hjælpe min søster, Helle.
Helle er startet som halbestyrer af Nr. Vedby hallen. Jeg er så stolt af hende. Hun knokler helt vildt... Hun har så meget god energi, som hun med glæde deler ud af.
Helle har fået lavet et fantastisk tilbud til børn og personale på Nr, Vedby skole. Se mere på; nrvedbyhallensportcafeteria.dk
Herudover har hun et større menu kort. Samt dagens ret.
Vi har lavet meget sjov med navnet ; cafeteria !!! Vi er nu nået frem til, at det lyder meget bedre, at kalde det for Cafe`te ria...
Poster preview
Så kan jeg da også fortælle, at jeg var et smut forbi Korsør i dag. Da jeg var en af forældrene, der skulle køre fodbold drenge.
Da drengene var blevet sat af, tog jeg en lille tur rundt i Vemmelev. Her fandt jeg en lille spændende butik. Men der var lukket...

Så tog jeg en tur til Korsør. Fandt en lille cafe på havnen. Sad og nød en cappuccino, i mit eget selskab. Nød den smukke udsigt...



Se nogle herlige figurer der stod på denne altan. 

Ej at forglemme fodboldkampen, der endte 1-1

Jeg håber I alle har nydt det skønne vejr i dag.
Kærlig hilsen Gitte


Ingen kommentarer:

Send en kommentar