mandag den 3. september 2012

kærlighed / knapper / kreativ...

Jeg fik syet hør puder til Josefine. Bemærk de fine knapper !! Josefine forelskede sig i nogle hør puder i IKEA.   Disse var også med knapper.  Straks fik jeg "designet" nogle puder til hende.
Billedet er taget i Josefine s nye "hus" Jeg er så stolt af hende. Hun har allerede indrettet sig så fint. På trods af, at vi flyttede, alle hendes sager i weekenden. Godt gået...
Jeg fik syet nyt betræk til gyngestolen. Bemærk igen de små fine knapper, der får nyt liv, på denne måde.
Jeg syntes det er herligt med forskellige farver knapper.

Så fik jeg også ombetrukket vores puf. Dejlig at hvile benene på. Det store maleri er jeg gået igang med. Jeg bliver jo nødt til, at have malerier, der passer ind i farverne. Skal nok vise det endelige resultat, når jeg får malet det færdigt. 
Gik lidt amok i farver og syede denne pude. Jeg bruger knapper igen...
Nogle af de ny indkøbte loppe-knapper.
Jeg er også gået igang med dette maleri. Mangler motiver osv... Det skal lige hænge et par dage...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar